Tiiffany yok acı olmuyor soğanları kavurmanız lazım acı olmaması için :)
Biz dört kişi olduğumuz için 6-7 adet ama siz kalabalık iseniz sayıyı çoğaltabilirsiniz soğanı doğrayıp kavuruyorum sonra salça,kırmızı kapya biber doğruyorum dometesi de ekliyorum hepsini kavuruyorum kavrulduktan sonra biraz kuru nane ekliyorum iç harcına içini böyle hazırlıyorum sonra normal şekilde börek yapıyorum yufkanın üzerine 1 bardak sütü yarım bardak zeytin yada sıvı yağı,1 tane yumurtayı karıştırdığım sosu döküyorum :) kıymalısıda çok güzel oluyor eğer yaparsanız aynı iç harcına kıyma ekliyorum bu kadar :) biz göçmen olduğumuz için bu tarif bizde daha ninelerimizden beri var hep yaparız