Seda3425 yani yanlış yönlendirmek istemem ama ben kendi doktoruma daha çok güveniyorum, sağlık ocağı biraz şey mesela değerlerimiz tam sınırda bile olsa ilaç başlattırıyor, benim tansiyonum hep yüksek çıkıyodu daha bu yaşta ilaca başlayalım felan dedi dinlemedim tabi, hamile kalınca tedbir amaçlı kardiyolojiye gittim bir gün takip edildi holterle doktor bu değerlerle ilaca başlanmaz tansiyon yok sende dedi ama aile hekimine kalsa pat ilaç, sonra hamileliği 5 haftalıkken öğrendim magnezyum yazdı 12.haftama kadar düzensiz kullandım, 12
Hafta kadın doğum doktorum kullanma bu hafta bişey dedi sadece folik asit kullandım haftam dolunca bıraktım, aile hekimi d3 verdi onu kullanabilirsin dedi k.doğum doktoru, aile hekimi yine decavit verdi 14.hafta başla dedi başlamadım, önce kendi doktoruma danışacam o ne önerirse onu kullanacam doktorumdan memnunum güveniyorumda yani, ama tabi böyle enfeksiyon gibi durumlarda nasıl olurdu bilmiyorum 🤷🏻♀️