Didemesut sonay hanıma bir kere gittim daha da gitmedim asla ve asla ne yaptığını bilmiyor, yüzüme bakıp suyun mu fazla senin dedi bilemem ben siz biliyorsunuz dedim. Psikolojimi allak bullak etmişti, direk özele gittim suyun az olursa sıkıntı yap dedi, deva da doğum olmadığı için tekrar şehir Hastanesi’ne gittim bu defa da zekiye miydi neydi yeni doktor o da makinası eski diye ne ulturayon sonucu veriyordu ne de kilosunu söylüyordu iki kere sormama rağmen. Serdar beyde netleştim acayip ilgili ve her şeyi söylüyor. Beni memnun eden tek doktor diyebilirim.