adenleyolculugumuz_ Kızlar alakasız bu platformla belki ama kimim kimsem yok soracak bunu; su faturalarınız bu ay geçen aya göre bariz yüksek geldi mi? Bizim geçen ay 177₺ olan su faturası bu ay 460₺ gelmiş şok geçirdim. Sizlere de sormak istedm
Muk02- adenleyolculugumuz_ mesken mi inşaat mı görünüyor eviniz yada iskansız mı 177 bile çok geldi bana da kaç kişisiniz
fatmaa37demi5 adenleyolculugumuz_ 70 gelmiş bize en son. Her gün duş da aliyoruz. Bulaşık makinesi falan da çalışıyor her gün
Muk02- adenleyolculugumuz_ bu ay 90 geldi 8 ton kullanmşz bir ay öncesine kadar daha fazla ödüyorduk iskan yoktu çünkü ama yapılandırma geldi ona da fiyat düştü artık mesken görünüyoruz
Mer93 adenleyolculugumuz_ su sayacınızın fotoğrafını çekip belediyeye gidin bizim bi ay sadece bi hafta evdeydik normalde 35 gelen fatura gelmiş 85 gittik sorduk sayacın fotoğrafını istediler yanlış görmüşler meğer 7 liraymış sadece bi yanlışlık olabilir