Merhaba arkadaşlar adetime 3 gün var ovulasyon in üzerinden 13 gün geçti. sabah ilk idrarda öylesine ovulasyon testi yaptım ikinci cizgi silik çıktı sonra öğlene doğru b HCG de yaptım onda da silik çıktı sonra acilde kan verdim o da 10,15 geldi. Herhalde kan testini düzenli artışı gebeliğin normal olduğunu gösterecek o yüzden erkenden umutlanmamalıyım? Siz ne düşünüyorsunuz? Kafam karmakarışık su an ya çok garip duygular içindeyim