Yusufayazin__annesi Kizlar 9 ve 10 ovulasyon testi yaptım sabah iki cizgimde kopkoyu çıktı akşam ayın 10 da tekrar yaptım siliklesmee başladı yani catlma oldu 23 Ekim adet günüm ne zaman test yapsam çıkar acaba gebelik olup olmadığı