Ben de defalarca acillik oldum ağlayarak hiçbir şey yapmıyorlar röntgen lazım sana cekemeyiz bu durumda diye gönderdiler beni yine. Ben de düzenli olarak tuzlu su ile gargara yapıyorum iyi oluyor çok kötü ağrı olunca da kuru karanfil koyup uyuşturuyorum karanfil sıkıntı yaratır mı bilmiyorum doktora sormayı unuttum ama başka çarem de yok