Ebrarabla_06 Reyhosunannisi bizimde son 48 gün kaldı hayırlısıyla bu günleri de görürsün inşallah canım benim
Reyhosunannisi Busra_05 bende çok seviyorum Bozkurt şarkıda geçiyor gel bir turan kuralım kızımız olsun Umay bu sözleri şarkıda ilk duyduğum günden beri Bi kızım olursa Umay olacak diyordum belli olmaz belki koyadabiliriz sizin bebiş adıyla büyüsün 🙈