BrsArl06 ben kalp atışını duyduktan sonra direkt Ayşegül hanımı seçtim doğum paketi aldım. Kendisi o kadar naif o kadar ilgili ki iyi ki onu seçmişim diyorum her kontrolümde beni çok rahatlatıyor. Ben de biraz kaygı bozukluğu var o olmasa nasıl atlatırdım bilmiyorum kesinlikle gebeliğimin daha rahat geçmesinin sebebi kendisidir. Size de belki fikir olur. Koru hastanesini seçtiğim için de memnunum. Bu arada sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️