SuKahyaoglu Kızlar 39. Haftamdayim. Nişanim geldi ama açılmam hic yok. Sancılarım da düzensiz suan için. 7. Aydan beri de egzersiz yapıyorum. Son 2 haftadir comelme ve squat vs de yaptim ama bir ilerleme olmamış. Farklı önerileri olan var mııi?
Duruuulina SuKahyaoglu ben de 39+4 um 6 cm açılmam var di ama sancım düzensiz di bu gün nişanım geldi kanlı mukuslu şekilde yatırdılar bakalım şu anda suni sancı veriyorlar bir saat sonra tekrar kontrol edecekler açılma yi
Tospikannesiiiii SuKahyaoglu valla bende 39 dayım benim kadar hareketli Bi hamile kimse hayatında görmemiştir yaptığım şeyleri saysam aklın durur o derece bide 16 kg kucak bebesi çocukla 😂 gel gelelim ki 2.gebelik olmasına rağmen bu kız olmasına ragmen duruyor işte 😂😂😂
Kaahvelii SuKahyaoglu Ben dün Bi videoda izledim squat bitki çayı gibi hiç bir şeyin kanitlanmis etkisi yokmuş rahim ağzını yumusatip açmaya Kanitlanmis iki şey Biri Hurma Biri de cinsel birliktelik Oksitosin hormonunu bebek salgilatip rahim uyarılıp doğum süreci başlarmış Oksitosin salgilamak lazım (mutlu olmak sosyalleşmek orgazm olmak hurma yemek Oksitosin salgilatirmis 😊
Pikachuuubaybi Benimde 38 de nisanim geldi 39.4 teyim açılma 1.5 cm dedi doktor merdiven in çık yürüyüş hap hurma ye squat aklınıza ne gelirse yapıyorum inşaAllah faydası olur merdiven çok etkili demişlerdi deneyin isterseniz
SuKahyaoglu Pikachuuubaybi inşallah inşallah teşekkür ederim, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 12.katta oturuyorum bugün aşağı inip eve kadar yayan çıkacağım artık 🤭
SuKahyaoglu Duruuulina ayy geliyor sizin bebiş demek ki sağlıkla kolaylıkla bir avazda kucağınıza alın inşallah 🤗🌸
SuKahyaoglu Tospikannesiiiii hahahh Allah kolaylık versin 🙏🏼 kızlar daha nazlı oluyor herhalde bizimki de kiz 😄