Buso-oz Oğluşumla 7 aylık olduk bile ama hâlâ herhangi bir isim koyamadık sevgili hamişler ve anneler payidar ismini çok istiyorum ama sizce nasıl merak ediyorum çevremdekiler garipsedide biraz yardım edin bize..👼
Mommm03 Buso-oz Bende burada durayım ama sizin isminizi pek beğenmedim siz begendikten sonra gerisini düşünme önemli olan senin begenmen
Dilk1212 Farklı bir isim ama beğendiysen tabiki koy senin çocuğun bende Berk koyacağım beğenen var beğenmeyen var ama ben beğeniyorum koyacağım