1prenses2prensanne SevilArs1 fitil olarak kullanıyorum bende ağızdan alınca çok sertemletiyor diye fitil olarak kullanmami söyledi dr
Fatma0090 SevilArs1 ilk haftadan 37+1 oldum hayla kullanıyorum fitil olarak. Fitili katıp en az bi saat kalkmadan yatıyorum
Zeyrista SevilArs1 rica ederim faydam olduysa ne mutlu çok hızlı toparlarsınız inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🧡🧸
Paramedik16 Zln2152 evet ilk 3 ay düşük olmasın diye dedi şimdi ise erken doğum olmasın diye kullandırıyor doktorum doğuma kadar kullanıcam
Fatma4506 Benim de gecen hafta rahim agzi uzunlugum 25 mm dustugu icin baslatti doktor gece bir tane agizdan aliyorum. Su an tekrar kontrolum olmadi ins ise yariyordur. Ben de 4 gundur iciyorum.