1anne2bebek__ Herkese merhaba. az önce kırmızı lekelenme yaşadım kasığımda da biraz ağrı var. Başına böyle bişey gelen var mı?😢endişelenmeli miyim?
MadameHappy34 1anne2bebek__ acile git daha net sonucu öğrenirsin.. yerleşme kanaması da olabilir başka ciddi bir şey de olabilir..
sedamom00 1anne2bebek__ lütfen doktora gidin sanmıyorum yerleşme kanaması olduğunu 5 6 haftalıkken oluyor
1anne2bebek__ sedamom00 MadameHappy34 Doktoruma gittim. İçeride kanama alanı var biraz önlem amaçlı tutunması için iğne yaptı. Bir de Progestan başladık. Rahimin genişlemesiyle kanama alanı olabiliyormuş. İnşallah bişey olmaz duanıza ihtiyacım var 🤲