Gzmklncc modem resetlenince sanki tekrar kurulum olmuyor diye biliyorum. Modemde küçük bi delik oluyor oraya iğne veya kürdanla bi 10 saniye felan bastırıyosunuz o resetliyo, en fazla telefondan tekrar modeme bağlanmak için şifre ister onuda biliyorsunuzdur zaten, türk telekom kadar madur eden bi tarife yok herhalde