Kullanmıyorum, kullananları görünce de o sigarayı alıp elinden bağırasım geliyor. Nasıl bir nefis karnındaki minicik savunmasız bır canlıdan daha baskın gelebilir anlam veremıyorum. Annelık fedakarlıksa her türlü pis alışkanlıktan uzak durmak gerekır