yarendogann aslında boy kilo indeksine göre kilo alımı olmalı. İkinci gebeliğim ilkinde 13 kiloyla tamamladım bunda nasıl olcak bakalım 15-5 1.5 kilo da ben almışım. Tek bildiğim sen iki canlısın ye ye diyenleri dinlememek :) ve bu düşüncede olmamak özellikle ilk aylarda bunun bebeğe bi faydası yok bize kilo olarak kalıyo sadece. Dengeli beslenme, meyveyi gündüz tüketmek, ekmeği mümkün olduğunca tüketmemek o da tam tahıllılardan olmalı, şeker un baklava börek bunlardan olabildiğince uzak kalmak yeteri kadar ve sağlıklı beslenmek yeterli kilo almanızı sağlar eğerki sağlık yönünden bi probleminiz yoksa