HavvaBaharCiftci Kizlar bugün kontrole gittim bebegin kafası kanala tam girmiş 3 cm açıklık var ciger geliştirici vurundum, bebeğimin gelisimi 2 hafta geride doğumdan sonra kuveze girermi basina gelen var mı
Bguzeel HavvaBaharCiftci kilosundan ziyade solunumu önemli bazen 4kg bebekler bile küveze girebiliyor. Emme refleksi gelişmiş solunumu sıkıntısız olursa küveze girmez kilosuyla çok eş değer değil-mişşş dün doktorum bu konudan bahsetmişti 😊 dert etmeyin yani
Skdinc HavvaBaharCiftci 37+2 de 35 hafta ile uyumlu bebeğim oldu. 2500 gramdı ve kakasını yapmıştı. Ciğer geliştirici felan yapılmamıştı. Acil sezeryandı. Allah’ıma binlerce kez şükür küvöze girmedi, şuan 23 günlük. Sarılık bile olmadık. :)) Küçük bebekler daha çabuk toparlıyor sarılığı hemen atlatıyor demişti doktorumuz doğru da çıktı. İçini ferah tut canım.
kuzeymomsss 35 haftalıkken oğlum kanala girmişti, benimde açıklığım vardı. Sancılar için serum ve ciğer geliştirici vurulmuştum. Hep yattım, 37 haftalıkken doğum yaptım oğlum küveze girmedi
Evremmerve19 kuzeymomsss bende 35+1 bugün kontorlde kanala girmeye çalışıyor dedi çok merak ediyorum ne zaman doğum yaparım
cerenbahar_ 36+5 ve kizim hala kanala girmedi bir aciklikta yok geceleri bazen kasik agrisindan uyuyamiyorum yarin Kontrolüm var bakalim
Esrabyln HavvaBaharCiftci bend bugün kontrole gittim kanala girmiş çatımada baktı bugün iki tane ciğer geliştirici yaptı yarın tekrar iki tane yapıcak
HavvaBaharCiftci Esrabyln aynen canım bende bugun iki vurundum ikide yarın vurunacagim dogum da ne zaman olursa allah hayirla kucagimiza almayi nasip etsin
HavvaBaharCiftci Skdinc ay masallah ya inşallah benim bebegimde girmez kuveze cok korkuyorum cok stres yapıyorum