zeynepikra_61 34 haftalıkken neredeyse bütün dediklerinizi yaşamıştım. 35 haftalıkken kontrolüm vardı, oğlum kanala inmişti ve rahim ağzım kısalmıştı doktorum her an gelebilir hazırlıklı ol dedi nstye yolladı. Nstye bir girdim 4 defa 100e vuran sancılarım vardı açıklığa baktılar açılmada başlamış. Doktorum kesinlikle tuvalet harici kalkmak yok demişti (sezeryan planlamıştık). Bu arada ben asla sancıları hissetmiyordum, 3 gün sonra hissetmeye başladım ve hastanede yatış verildi. Serumlar iğneler ciğer geliştirici derken 37 haftalıkken doğum yaptım. Kontrolünüze daha varsa bence beklemeden gidin ihmal etmeye gelmez