Merveee1447 Kızlar 40+4 gebelik. adet gibi karnım ağrıyor dayanamayacak kadar değil belimde aynı şekilde ve hafif hafif açık renk kan geliyor ilk gebelik ne yapmalıyım
Bguzeel Merveee1447 38+4üm bende dün karın ağrısı ve sırttan bele vuran bi ağrı yaşadım. Daha çok karnımın ağrısı kramp gibiydi ama geçti 😏 herhangi bi nişan falan gelmedi de bu karın ağrısı da acaba doğum öncesi belirti midir nedir 🙄
Hestiaa Muhtelemen nişan gelmiş, e artık vakti de gelmiş normal. Ilık duş alıp bekleyin suyunuz gelır muhtemelen yakın bır zamanda