2li testim güzel cıktı. 3lü istediler.Kan falan verdim iste. O kadar cikolata yedim meyve suyu ictim kahvaltimida yaptim miskin yine göstermedi kendini. Az bisey bacaklarini oynattida doktor söylemedi 🤷♀️ Yeni ultrason resmini atsam tahminde bulunan cıkarmi acaba ? :)