Nurella3507 Bende tercih ettim çok kullanışlı olcağnı düşünüyorum çok hafif görseli çok hitap etmesede işlev acısından beni tatmin etti 9 günümüz kaldı kullanmaya başlamak için :)
Nurella3507 Pin-ar evet onada bakmştım o model biraz daha hantal neo ya göre..Ben önceliği kullanım rahatlığına verdim insanlar görüntüye göre alıyolar snra ikinciyi almak zorunda kalıyolar
Pin-ar Nurella3507 evet bende hem görüntü olsun hem kullanımı da rahat olsun istiyorum ama sanırım ben de neo da karar kılıcam ☺️☺️☺️