Yaseminturan_ 1Gunes 20+6 haftadayız suan 2.gebeliğim nerdeyse 16.haftadan beri hissediyordum özellikle 18den sonra yogun bir şekilde hissediyorum tatlı cok sevmem ama yediğimde aşırı coşuyor:)
Esrauysal 1Gunes evet hissediyorum ya essek hissedemeyincede bi korku sarıyor 21+1 olduk 17+4 den beri hissediyorum tabi ozaman çok hafifti onun olduğunu anlayamıyordum bile sonra sonra artı haraketler belirginlesti
Eldgrn 1Gunes 22+0 olduk kızçemle dün buugn gün dövdü bildiğin beni ondan önce 2 gün çok yoğun geçti haraketli o zaman haraketli geçti şimdi yine haraketli maşallahı var
poyrazvearya 1Gunes evet 18+6 dan beri hissediyorum şuan bir tekme daha yedim yemekten sonra 21+1 iz biraz kuduruk sanırım 😍
Aselinannesi31 İlk hamilelikse biraz gec hissedebilirsin bende 21 haftalik hamileyim gunde 3 4 defa hissediyorum
sadett 16dan beri bende hıssedıyorum cok sukur 🥹🥹 Detaylı ultrason yaptrdık bugun. Cok sukur bı sorun yoktu. 10-15dk sürdü Sizler yaparsınız mı? Kac dk sürmüştü
Maviada07 1Gunes akşamları hareketleniyor bir de sevdiği bir şeyi yiyince ilk hamilelikse normal ikinci de daha çabuk hissediyorsun bilinçli olunca
Prenses34_annesi 1Gunes inşallah uyuyolar onlarda sabahları genelde aminym sıvısı habire bir sallantıda olduğu icin ama gece durdugu icin daha kiporlar eder bebisin merak etme 🥰
1Gunes Prenses34_annesi aa ben bi kaç gündür yolculuk yapıyorum ama onun etkisi var mıdır hareketsiz olmasında
Prenses34_annesi 1Gunes olabilir belkide canım anne yorulunca bebek hareket etmezmiş doktor izinli çıktınız değil mi? Eğer bir sorun varsa haberiniz olmadan üatüne çıktıysanız o yüzden de olabilir ama canını sıkma🥰
Aylin355 1Gunes Benim kızım hareketli ilk hamileliğim olmasına rağmen 17de başladık şuan 22 hiç durmuyor sağolsun 😍