Mocide kızım da kanala girmiş başı asagidaydi ama açılma yoktu 41+0 a kadar bekledik o gün sezeryanla doğdu. Doktorum daha fazla beklemenin bebek açısından tehlikeli olabileceğini söyledi. Çünkü artık su azalıyor, bebeğin kakasını yeme ihtimali artıyor. Sizin doktor hâlâ neyi bekliyor tuhaf. (2960 gram 50 cm doğdu)