oykumm_1233 kızlar kaşıntı ve akıntım vardı doktor antıbıyotık tedavısıne baslayalım dedı bunu yazdı kullanıpta geçiren varmı
Paramedik16 Canım ben de agumentin kullanmıştım diş iltihabım için hemde 2 kutu 12.haftam da kullanmıştım şimdi 18 haftalığım çok şükür herhangi bi sıkıntı yaşamadım doktorum tavsiye etmişti yani endişe etme doktorun verdiyse direk kullanabilirsin