Haticeaydin 32+6 ile Düzce den Selamlar. 🙋🏼♀️ Hastaneneniz ve doktorunuz kim hanımlar. ☺️ Benim ilk gebeliğim ve gün geçtikçe kendimi tedirgin hissediyorum. Ailem de yok burada eşimin işi dolayısıyla buradayız. Artık iyice streslenmeye başladım 🤷♀️☺️
ElizzMom Haticeaydin selammm🐣 ben 1.5 hafta önce çağsuda doğum yaptım. Doktorum mustafa erkin sarsu idi. Ve hem hastaneden hem doktorumdan çok memnun kaldım 😊
Prenses34_annesi Haticeaydin 23+4 istanbul sultangazi medigold gül yaman🥰 allah razı olsun doktorum çok iyi🥰
Haticeaydin ElizzMom bende Atatürk devlet hastanesine gidiyorum doktorum da bahadır koşan aslında doktorumdan çok memnunum ama doğum için kararsızım onun sebebide yanımda kimse olmayacağı için. özel hastanede ayrı odan oluyor çünkü ama maalesef devlette böyle bir durum söz konusu değil 😒
ElizzMom Haticeaydin benim annem ve eşim kaldı yanımda canım. 2 yataklı oda ayırtmıştık önceden. Ebeler olsun hemşireler olsun çok ilgiliydiler 😊