Rumeysa-Umut
Ben şuan tam o havadayım🥴 Vücudum yanıyor diye açtım pencereyi üstüm açık yattım sonunda grip oldum.Burnum akıyor,başım çatlıyor,halsizim.Akşamları ıhlamur yapıyorum içine bal katıyorum.Nane limon içiyorum.Öksürük başlarsa zencefilli bal yerim hemen.Doktoruma sordum ıhlamur,nane limon,zencefil iyi gelir zararı da olmaz dedi.Bol sıvı tüketmek gerekiyor 3 litre su içiyorum.Bide bolca C vitamini içeren meyveler muz,mandalina,portakal,limon.