Kızlar merhaba yurtdışında yaşıyorum ve gebeliğimin 20. Haftasında Türkiye’ye 1 aylığına gelmem gerekiyor. 4 saat 15 dk+1 saat uçak yolculuğu ve aktarma vs sayarsak yaklaşık 8-10 saat havaalanında geçirmek zorunda olduğum bir süre olacak. Daha önce uçak yolcuğu yapan var mı tecrübeleriniz neler? Yazarsanız çok sevinirim. 😇