Filizertosunn Merhaba 38+1 iz erkek bebek kg 3090 bebek dönmüş yalnız kanala girmemiş nişan geldi 2 cm de açıklık var dedi doktor sancılar düzenli ve sık olmadığı için eve gönderdi. Bu durumu yaşayan varmı sizce 1-2 gün içerisinde doğum olurmu ?
Eczacianni Filizertosunn canım bebisin kilosuna kadar aynıyız cumartesiden bekliyorum🤦38+ 6 olduj. Doktordan geldim şimdi açıklık aynı dedi daha doğumuna var dedi hatta salı gel tekrar bakıcam dedi😂 yani olmayabiliyooor
Feyzaharun Filizertosunn Benim 2 haftadır o kadar bebek dönmüş dün gittiğim de kafasını biraz yerleştirmiş dedi sancılar benim de düzensiz o yüzden evdeyim biz de 38+5 hiç belli olmuyor malesef 🥲
Goncanur Filizertosunn ben de 38. haftadayım aynı seyleri yazıyoruz sancım yok dşhe eve yolladı evde takip et dedi şimdi ufak sancıyı bile dogum sancısı sanıyorum cok karısık bi durum ya
Filizertosunn Ozlemiskndr Sancım var ama düzenli ve sık sık değil ama sabahtan beri hiç kesilmedi bi şiddetli bi normal ritmik olunca gel dediler ritmik kısmını kestiremiyorum sadece öyle olan var mı acaba
Filizertosunn Eczacianni Yaa 😍😅 peki sende sancı varmıydı bende var şuan sabahtan beri çekiyorum 🤷♀️
Filizertosunn Feyzaharun banada bebek dönmüş ama kanala girmemiş dedi öylede mi oluyormuş o kadar şey dinledim ki dk sına yeni bişey öğreniyorum 40 çeşit farklı doğum varmış 😅
Filizertosunn Nesli3504 Normalde karnım kasılırdı hep ben onu sancıdan saymıyodum ama dün geceden beri belden vajinaya vuran adet sancısı gibi bi sancı var geçmek bilmiyo
gulbis1 Feyzaharun benim için daha çok erken ama doğumdan ziyade çatı muayenesi ve açıklık kontrolü beni çok korkutuyor. Nasıl geçti sizin
Feyzaharun gulbis1 Ben de vajinusmus var malesef benim için kötüydü doktora ya da asistana söyleyince daha yavaş muayene etti ben kendimi rahat bıraktım bi kaç tanesin de çok rahat oldu ama sonra yine canım yandı vajinusmus dan dolayı onun gibi bir sorununuz yoksa kendinizi kazmazsanız rahat olur 🙃