AsyaveAnnesiii Kahvaltıda hergün yumurta yiyebiliyor musunuz kızlar ben bir gün yiyip bir gün bırakıyorum tiksinmemek için yada ne içiyorsunuz doktorum sütü kahvaltıda tüketmemem demir emilimini azaltacağını söyledi çay zaten önerilmiyor sizler nasıl besleniyorsunuz
2022bebeki AsyaveAnnesiii her gün değil ama dönüşümlü yiyorum yulaf lapasi, kaşarlı tost, sebzeli omlet gibi. Çayı zaten içmiyorum süt ürünlerini yatmadna önce ya da meyve ile birlikte tuketmeye çalışıyorum
Tubatgn AsyaveAnnesiii Bende öyle 2 günde bir yiyorum diğer türlü alerji yapıyor. 😵 Onun dışında canım ne isterse onları yiyorum. Kızartma, hamur işi, börek hiç kısıtlamadım kendimi. Ceviz + bal + tahin pekmez asla eksik olmaz
Meliyyke AsyaveAnnesiii 😂 ay kendi halime gülesim geldi bu konuyu okuyunca. Abur cuburla kahvaltı yapıyorum. Sonra eşim uyanınca Allah ne verdiyse kahvaltılık yiyoruz. Özenmiyorum illa ki yumurta yicem falan diye. Bir kekin içindeki yumurtadan bile alıyormuşuz proteini. Sütlü kahvemi de içiyorum hergün. Oldu da bitti :)
Aaaysee AsyaveAnnesiii bende 2 gün yedim yumurta şimdi tost yapcam yarın devam ederim yumurtaya onun dışında çayı günde 2 bardak icebilirsin dedi doktor içiyorum yani ben
AsyaveAnnesiii Tubatgn bende kızartmadan hiç kısamıyorum hamurişi de öyle doktor da bir şey demedi bu konuda zaten yumurta ve balık en önemlileri dedi sadece
AsyaveAnnesiii Meliyyke evet aslında öyle yumurta her şeyin içinde oralardan bile alabiliriz :) valla sütü bende bazen sütlü kahve olarak bazen sıcak çikolata bazen ballı süt olarak tüketiyorum çünkü tek içince midem bulanıyor
AsyaveAnnesiii Aaaysee evet bende tüketiyorum çayı çok seviyorum ama akşamları eşim gelince içiyoruz kahvaltıda yalnız gitmiyor 😅
esmaozdemir76 AsyaveAnnesiii ben yumurta tüketemiyorum çünkü çok tiksindim ilk haftalarda onun dışında kaşarlı tost vs yiyorum yiyebilirsem kahvaltıda sut icmiyorum çay iciyorum 1 bardak
Tubatgn AsyaveAnnesiii Balık yiyemediğim için yumurta günde 2 tane yiyorum maalesef, kış geldi zaten 2 günde bir değil her güne dönücem artık..
Fatime07 AsyaveAnnesiii ben zorla da olsa yumurta yiyorum 2 veya 3 tane haşlanmış ama market yumurtası değil pazarda köyden gelen yumurtalardan en önemli besin bence peynir zeytjn domates bak ve tahın pekmez oluyor karnım doğana kadar hepsinden yıyorum düzenli
Papatyaa_01 AsyaveAnnesiii aynen bende bi gün yerim bi gün yemem yumurta ama bazen günlük yediğimde oluyor kafama nasıl eserse :) yumurta yemezsem tost yiyorum, yanında işte peynir zeytin domates salatalık bunları bile bazen hergün yemem kendim tek kahvaltı yapınca üşeniyorum hazırlamaya 🤭 yanında çok nadir çay içtiğim oluyor bazen onuda içmiyorum kuru kuru kahvaltı yaparım, sütü genelde akşamları bi bardak içerim o da hergün değil iki üç güne bir
Mommyy0708 AsyaveAnnesiii sabahki ruh halime bağlı ney canım çektiyse ama maalesef düzenli ve sağlıklı olmuyor.. gönül isterki yumurta kaynatiyim domates peynir zeytin ceviz yiyeyim ama some mide problems 😂 Nesfitten mısır gevreği aldım genelde onu yiyorum bal katıp. Kahvaltım 1-2 arası oluyor ama.
35-altinkalp Ben Allah ne verdiyse galiba 😂 her gün yumurta yiyorum ve yanında peynir pekmez bal zeytin tam tahıllı ekmek, 3 gündür süt içiyorum. Çayıı hep içiyorum kahve her gün içmesem de içiyorum. Aslında çok fazla kısıtlama sevmiyorum açıkçası.
snm-ekr1 AsyaveAnnesiii köy yumurtası kahvaltıda mutlaka yiyorum yanına kaşar peyniri veya süzme peynir domates salatalık havuç kesiyorum tost veya kızarmış ekmek krep tarzı şeyler yiyorum kefir aldım çay yerine onu içicem bundan sonra
elifsgr AsyaveAnnesiii canım ne isterse yiyorum ben kaşar peynir iyi geliyor bebeğe yumurtayı da ilk hamileliğimde her gün yemiştim tiksindim belirli bi süre sonra yiyemedim aynı şey olmasın diye 1 gün yiyorum 1 gün yemiyorum
Vicibici AsyaveAnnesiii Sabah çok erken uyandığım zamanlar ballı süt içip geri uyuyorum daha sonra 10.30-11.00 aralığında sağlam kahvaltı yapiyorum. Omlet, salatalık,domates kaşar peyniri ve bazen fındık kreması ya da tahin pekmez. Yumurtadan sıkıldığım günler tost yapıyorum veya yulaf lapası yapıyorum
Mommyustn Yumurta, peynir çeşidi, domates salatalık biber, kuşburnu marmelatı, zeytin, fındık ezmesi, 1-2 dilim tam buğday ekmeği bazen böyle klasik bazen tost veya sandviç şeklinde gün içinde dört besin grubunu da almaya çalışıyorum 🥰
Cigdemtd Bende çaydan vazgecemiyorum, sabah 2 akşam 2 çok açık olmak şartıyla içiyorum. Onun dışında her gün 1 yumurta b.peynir kaşar zeytin krem peynir ve salatalık tabağı hazırlıyorum en son 1 parça bal bir parça pekmez, yarasın tosunuma 😂
Dilossh AsyaveAnnesiii her sabah yumurta mutlaka yiorum yemezsem doymuyorum yanına zeytin , peynir , domates , salatalık bir dilim tam buğday ekmeği tatlı tüketmiyorum🫶🏻