Assdjdfjjfcj_09 benim beta 16.8 cıtkı geçen hafta çarşamba verdim bugün doktorun yanına gitim bana dedi bebek var gibi normal dedi bügün tekrardan kan idrar aldı bakalım dedi ama kendisine sorduğumda geç dölenme olabilir bide kan labaratuvar da pıhtılasmış olabilir veya tam net sonuç için bakılamamıs olabilir dedi zaten beta bn elime 2 günde geçti bn riske atmayıp bidaha verdim inş hakımızda hayırlısı olsun