catandgirlmom canım sende her hafta değilde birer hafta arayla git yada yapabiliyorsan 2 haftada bir git yani doktor her gel dediğinde gitme özel hastaneler gereksiz yere sık sık çağırabiliyor çünkü bir sıkıntın olmadıkça bu kadar fazla muayene olmana gerek yok ki 🤗