Seyma0323 sedamom00 bende ara sıra oluyordu rahim büyüdüğünü anliyordum, bu seferde o ağrı niye yok acaba büyümüyor mi artık diye korkuyordum🤣
Seyma0323 sedamom00 maalesef doğuma kadar devam ediyor bu duygu😢 32+1 olduk hâlâ ara sıra bir endişe oluyor. Allah sağ sağlam kucağımıza almaya nasip etsin🤲
Gulcann9 Benim de genelde oluyo ara sıra rahim büyüdükçe keskin bi grap giriyo bazen anlık bazen ara ara oda olmayınca merak ediyor insan ☺️