Kızlar dün doktora gittim iki hafta önce 16+2ydim dün doktor bebeğin baş çevresinin 17+3e uygun olduğunu ve olması gerekenden aşağıda olduğunu vs söyledi. Allaha şükür bugüne kadar hiç kanamam vs olmadı her şey yolunda gidiyordu doktora riskli bir şey mi diye sordum yok ama rapor yazabilirim dinlen vs dedi ben de öğretmenim riskli değilse rapor yazmayalım dedim işler çok aksıyor çünkü. Devlet hastanesine gitmiştim normalde takipli olduğum doktorum özelde. Kendi doktorumu da mı gitsem huzursuz oldum. Böyle bir şey yaşayan, dinlenmeden geçmedi diyen var mı aramızda yada daha kötüye gitti diyen? 😔 Bu arada işim ağır değil rehber öğretmenim genelde oturuyorum