rahomo evet benim bebeğim 7 haftalıkti gittiğim de afedersin 7 haftalıka kadar hep vajinal bölgeden gözüküyordu hatta doktor bebek olması gerekenden çok küçük dedi bir hafta daha bekle dedi ilaç verdi düşük olmasın diye işte son gittiğim de karnımda gözüktü ultrason da yani ama gene kalp atışı duyulmadı 2 hafta daha bekle dedi ayın 26sinda gideceğiz insalalh kalp atışı duyulur benim de ilk gebeliğim zaten bir de bende adet düzensizliği var geç döllenmeden dolayı da olabiliyormus öyle dediler bebeğin kalp atışları geç duyulur yani