Seresozge
Merhaba , kan uyuşmazlığı var eşimle. İlk gebeliğim ve 20. Haftadan sonra kan uyusmazlıgı tahlili yaptırmıştım negatif cıkmıştı kanamam olduğu için iğne yaptırdım. 28. Haftada tekrar doktorum istedi tahlil bu sefer pozitif cıkıyor ve bildiğim kadarıyla pozitif çıkması iyi bir şey değil. Bunu yaşayan var mı ?