Papiiii Nasıl gidiyo beybiler?Cinsiyyet icinize ne dogdu?Belirtiler ne su ana kadar kac kez doktora gitdiniz?Neler aşeriyor nelerden tiksiniyorsunuz?Bu arada ilk gebeligi olanlar ne halde?
sonnenschein Papiiii aşermeden çok mide bulantıları evresindeyim canım ben 8+5, cumartesi tekrar kontrolüm var bakalım🌸
AdaKaranfili Papiiii 8+2 gunlugum.bugun ultrasona girdim hersey yolunda dedi.bu zamana kadar bir iki kere kustum.mide bulantısı çok hafif oluyor.tiksinme de çok az denecek kadar .ikinci bebek olacak nasipse bir kızım var çok şükür .bu icime ilk test yaptim zaman direkt erkek geçti içimden. Kızımda test yaptigimda ilk kalbimden gecen kızdı.kizim oldu.. simdi Allah nasip ederse əli ayağı düz .sağlıkli erkek evlat da nasip etməsini istiyorum. Tabi benim gonlumden gecen bu.gerisi Allahın işi.
Meerrii Papiiii 8+1 den Selamlar 😇 Benimde ilk gebeliğim. Son günlerde bel ağrılarım oluyor ve az önce bir ses geldi karnım dan çok değişik normal mi ki acaba 🙈
Papiiii sonnenschein Gecmis olsun.Canim bende bulanti oluyo ama kusma olmuyor acayip mide yanmasi oluyor .Bana doktorum 12 haftada gel dedi en son 7+1de gitdim ileriden gidiyorduk 7+3dük.Ama aklin takilirsa 10dada gele bilirsin dedi ama ben 12 önerieim ikiliye gel direk dedi.Simdi kararsizim 10dami gitsem yoksa 12yimi beklesem diye
sonnenschein Papiiii canım aklında kalacaksa 10 da da git 12 de de 🌸 mide yanması daha ilerleyen haftalarda olur diyorlar ama herkesin farklı oluyor demekki inş güzel haberler alırız miniklerimizden 🥰
Papiiii sonnenschein insallah canimm hic bir bilgim yok simdiki veya ilerleyen haftadami diye ama ben gebeligi bildigimden berii mide yanmam asiri
Papiiii AdaKaranfili insallah rabbim gonluen gore versin be de bugün 8+2yim uktrasona gore ama adete gore 8im ileriden gidiyo2 gün.Benimde icime kiz doguyo ama bir fikrim yok acaba erkekmi fikride geliyo akılaa.Rabbim saglikli sihatli evlat versin saglikli olsunlarda gerisi bos
Papiiii Meerrii tabi normal gaz sesidir bendede oluyor aradaaayni gunuz senle desene sagsalkm alalim kucagimiza insallah sat ne sende?
AdaKaranfili Papiiii bende adete görə 8+2 canim.tabiki sağlıkli olması önəmli..şükürlər olsun kiz evladim var.Rabbim inşallah erkek evladi nasip etsin sağlıkla🤲
Glbyzztrk Benimde ilk gebeliğim 8+5 olduk 😍Aşırı derecede miğde bulantım oluyor belim ağrıyor ama geçeceğine eminim pazartesi kontrolümüz var 🤰
Papiiii Dark o nasil oluyo😂hic duymadim Kağan kocatepede bir kez oyle birsey duymusdum anlamamisdim anlatirmisin lutfen
Papiiii Dark simdi usenmedim gidip izledim dogru soylemisim bir hafta onden tibben bilimsel oalrak evet oyle sen dedigin gibi ola bilir ama 9 hafta 2 gunlugum diye bilmem icin benim 9ile-9+6 arasl olmam gerekiyo.O yüzden ben su an 8 haftaligim diye bilirim cunku 8den 2 gun daha yeni aldım.9 haftaligim demem icin 9dan 2 gun almam gerek.Simdi gidip dogrusunu izledim kafama takıldl😂 yani ben 9 degil su an 8 haftaligim canim.Zaten dogum surecinde buna uygun hesaplaniyormuş))
Ksk1912 Merhaba 8+3 miğde blntım vs bısey yok ara ara cok nadır kasık agrım oluyor ve gogslerde hassyet var. Baskada bı belırtım yok.Benım gibi olan var mı aranızda ?
Papiiii Ksk1912 bende kasik agrisi cok nadiren,,bulanti mide yanmasi oluyo ama hic kusmadim simdiye kadar.O kotuu kussam belki rhaatlatdim gogusda uclarda hasasiyyet var agri degil ama dokununca bir hassaslik var yani
Meerrii Papiiii Benim son adet tarihinin ilk günü 16 ağustos fakat doktor bebek geç dollendigi için bir hafta sonra olarak kabul edip ona göre doğumu hesaplayacağız demişti yani 23 ağustos a denk geliyor
Ksk1912 Papiiii bazen telaslanıyorum acaba bıseyler ters mı gıdıyor dıye ama herkesın bır olmuyormus tabı ilk olunca ınsan korkuyor
Annecim58 2.hamileligim ilk çocuğuma göre biraz daha hafif bulantı yaşıyorum ama kusmalarim oluyor iştahsızlık var aserme olarak et canım çekti sadece ekşi yada tatlı istemedi canım ilk çocuğum da ekşi çok istemiştim bunda diğerine göre farklı biraz cinsiyeti tahmin edemiyorum 😅😅
Dark Papiiii 9 hafta 2 günlük değilsiniz. 9 Haftalıksiniz, hafta olarak 9 demeniz lazım. Hafta+gün diyeceksiniz 8+2. 8 hafta bitmiş 2 gün geçmiş oluyor. Yani 8 haftalgiim demeniz yanlış. Ne demek istediğimi anlamamissiniz