Afitap98
30 kg aldım tam. Sadece emzirerek verdim 9 ay olmadan gitti hepsi. İşte şimdi yine hamileyim 16 aylik ufaklıgım.
Yani şöyle diyim süt olacak diye yemeyin.bu algı cok yanlıs bi kg alımıda burda oluyor bence. Ne yerseniz yiyin süt oluyor zaten. Gebelikteki gbi kaptırmayin kendinizi. Bol su için. Aksamları 6-7 den sonra artık gebelikteki alıskanlıgınızı bırakın yemeyin. Birde daha cok erken biraz zaman tanıyın kendinize Aksamları Yersenizde hafif seyler tavsiye ederim.