Krispiim16 Fatmailkim canım bende 4+6 yım 19 una randevum var yani 9 gün sonra nolur bıkmaz kese gözükmez diye geç aldım hem kalp atışını da duyarım diye 😌
B-P-R Fatmailkim ben 6 Haftamda Keseyi Gördüm Şuan 7+2 İnşallah Yarında Kalp atışını Duyucam. Hiç sıkıntı yapma Geç Döllenme Olabilir
mervecoban Benim 5. Haftamda görünmüştü canım 4 haftamda görememiştik maleseff ama bir arkadaşımda 4.haftada göründü doktor idrarını yapmadan gel sıkışık ol demişti bunu dikkate alırsan görebilirsin muhtemelen
Esraserpil Benim normalde yarin 6 haftalik olmam lazim bugun kesem bebek kalp atisi flan gorduk hepsini ultrasonda 4+6 gorundum canm yarin 5 haftalik oluyormusum bebekten once kesemi ayın 4unde gördüm bu kadar erken nasil gorunuyor haftasina gore anlamadim kafam karisik
Haticekale Bende 5.haftamda kese göründü ama bebek yoktu içinde. 6.haftamda kalp atışını dinledik. Bu işler döllenmeye bağlı. Geç döllenme olduysa daha da geç görülüyor.
Krispiim16 Fatmailkim hadi inşallah canım ya çok merak ediyorum kese için de data gitmedim zaten daha 😌🤔 hayırlısıyla duymak nasip olsun 😌
Fatmailkim Krispiim16 bende gitmek istemedim hayal kırıklığına uğramayım diye ocak ayında 9haftalik kalbi durdu bebeğimin.simdi tekrar nasip etti rabbim çok sukur.19 da insallah o sesi yine duyucam
Krispiim16 Fatmailkim inşallah canım hayırlısıyla içimde korkma hiç bi sorun olmicak gibi herşey yolunda hissi var ama böyle yaşanılan şeyleri görüp okuyunca korkuyorum
mervecoban 19 ekimde kontrol var keseyi 1 hafta önce gördük şimdi 6+5 deyim bebeğimizi görüp kalp atışını duyabiliriz inşallah
Gokkusagivemucize Fatmailkim benim de adetime göre 5+1 olması lazım. Kan vermedim randevu da almadım daha. Diğer iki gebelikte direkt gidip kalp duymuştum. Yine 7ye kadar beklemeyi düşünüyorum. Hem diğerlerinde de geç döllenme olmuştu diye beklemek en güzeli