16+3 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim. Ve ben çoğu yemeği sebzeyi süt ve süt ürünleri vs tuketemeyen biriyim. Yani süt içemiyorum ev yoğurdu yiyemiyorum hazır yoğurt süzme peynir sadece bu karı yiyebiliyorum . Sütü de sadece sütlaçda yiyorum . Yumurtanin sadece sarısını yiyebiliyorum beyazını yiyemiyorum asıl vitamini de beyazinda . Ve bu dönemde yenmesi gereken bir ürün. Bende yiyemiyorum , nedenini sormayın çocukluktan gelen bir durum direk istifar edip hastalaniyorum . Her neyse ben bu yumurtanın beyazındaki faydayı alabilmek için biraz önce yumurtalı ekmek yaptım bu şekildedir faydasını alırım dimi ? Yani diğer türlü hiç fayda alamıyorum.