Tiiffany Minel_42 2 oglan anası olarak erkek isimi bulmak cok zor kızlara göre 😟 Biri Enes diğeri Mert cocuklarımın adı.3 no cinsiyet belli değil. Olursa Pars düşünüyorum. Erkek isim konusunda bende tıkanıyorum artık. Ama genel olarak Emir Kaan Burak bunlarda hoş
Minel_42 Tiiffany bnde çok zorlanıyorum şuan,ilk oğlumun ismini Bedirhan Efe koyduk ama ikincisinde de hala pek fikrim var Aren ve Yiğit Ege isimleri aklımda var ama ilerde keşke farklı isim koysaydim dememek için daha çok araştıriyorum
Tiiffany Minel_42 Aren bende cok istedim. Eşim yahudi ismi diyor. İş ve cevresi hep yabancı çoğu bu adı kullanıyormus