ramonun_annesi Kızlar hastane çıkışı felan aldım bide küçük parçalar işte nasıl yıkamak lazım kaç derecede bozulmaması için ve neyle yikamaliyim
1prenses2prensanne ramonun_annesi valla benimde biraz incili bonculu olduğu için hemen elde yıkayıp kaldırdım makinaya atmadm
minik_koala_ve_annesi ramonun_annesi bebek deterjani ile 30 dereceye attim canim ama havalar sogudugu icin 40 derecede artik kolay isinmiyor yikasaniz da sorun olmaz kisa programa atarsaniz
ramonun_annesi Ben de işte boncuklu falan olduğu için dökülür diye yikamasam mi dedim ama yıkamadan da olmaz ki 😊