Kdrtnbl Kızlar merhaba hamilelikte karnınız ve göğsünüz çatlamasın diye neler kullanıyosunuz? En etkili olan ne sizce ?
Mavil Kdrtnbl canım valla lierac en güzel çatlak kremi ablam kullanmıştı ama biraz pahalı diye ben almadım Hindistan cevizi yağı kullandım hem göğsüme karnıma ve şuan 36 haftayız çok şükür çatlak vs olmadı
Fatmasnny Kdrtnbl lierac doktor tavsiyesi ile aldım. Artık son haftalarım çatlak yok ama internetten almanızı tavsiye ederim. Eczanelerde çok pahalı
Aysehatun Kdrtnbl lierac catlak kremi 16.haftadan beri kullanıyorum gobegimde,gogusumde,baldirimda bacaklarimda hic catlak olmadi 36+2 haftalık hamileyim cok az bisey popodan catladim oda cok az krem surmeme ragmen oldu oda