Yeniheyecanlar25 Arkadaşlar burada doğum yapan var mı son zamanlarda ? İlgileri alakaları nasıl? Bir arkadaşım dogumhanesinde sadece 1 ebenin olduğunu ve hiç memnun kalmadığını söyledi. Hangi doktora takiplisiniz? Ve doğum muayene ücreti vs. Nasıl?
Yeniheyecanlar25 Yeniheyecanlar25 yorum olmaması tedirgin ediyor 😀 keske birileri olumlu hikayelerini anlatsa 😀