Hilal_33 Kızlar 40 ım yarın bitiyor ama benim çok kanamam var aşırı yani bebek bezi taktım sizce neden böyle oldu yarın bitermi acaba aranızda böyle olan varmı yarın biter diyorlar da
Fadmet Hilal_33 benim de sürmüştü 40tan sonra. Doktor rahimde bir sıkıntı görmemişti. Böyle uzun sürebilir normal demişti
Dark Hilal_33 rahminiz geç toparlanmış olabilir herkesin farklı oluyor. 40. Gün kontrole çağırıyorlar genelde, kontrole gidin bu aralar
SutlacimiYedimmiBen Hilal_33 40 sonu kanamasi deniliyor rahim kendini toparlıyor iyi birsey aslinda korkma sadece halsizlik olmasin diye yeme icmene dikkat et bol bol su ic demir icerikli seyler tuket pekmez ye
EddaBilkil Bazen bitiyo bazen bitmiyor canım. İkizim tam 52 gün kanama oldu. Arada 1 2 gün durdu o kadar.
Berglgzg @“Hilal_33” kimisinin 40 günü de geçiyo ama kadın doğuma gidin çok kanama varsa doktorun bakması daha sağlıklı olur zaten gidilmesi gerekiyor bana sağlık ocağındaki hemşireler defalarca git demişti.
Fatmaugurdoku Hilal_33 çok kanama normal değil yani gun de 7 8 pedi geçiyorsa sıkıntı var demektir. Bi kadın doğuma görünün