dunyamm11 ah bu eskiler … birsey yemiyor mu??? Bebegin dogum kilosunun %80 i genetik %20 si beslenme ile alakalı. Bazıları herseyi yemesine rağmen 2.5 doğuyor bazıları 9 ay mide bulantısı çekiyor 3.5 doğuyor kesinlikle hiç kafana takma yani bunu bu şekilde kayinvalidenin söylemesi çok yanlış bebegin zayıf değil ayrıca insanlarda bir algı var sanki 4 kg çocuk doğurmak marifetmiş gibi yazık yani oysaki ne güzel kiloyla sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmiş 40 gün sonra tanıyamazlar bile nasıl değişiyorsa arkadaşımın bebeği 2400 doğdu kuveze girmedi 40 gün sonra bebeği gördüm yanaklar kollar bogum bogum nasıl da kilo almış