Abcd12 Ben suyum geldiği ve 100 lerde sancılarla doğuma gittiğim halde üçüncü gün tam anlamıyla sütüm geldi. İlk gün sagarak falan birkaç damla getirebildik ona da kan bulaştı bebeğe veremedik. Sütünüz gelene kadar mama verin bebek sarılık olmasın, sekeri falan düşmesin. İkinci gün eve gidince eczaneden bestlak süt yapıcı damla aldım onu içmeye başladım, eve gider gitmez de sıcak duşta saclarimi göğsümun üstünde taradim. Dinlenin, psikolojinizi sağlam tutun, duşta masaj yapın mavi mavi süt damarları gorunucek zaten bol bol sağın gelir inşallah. Her sagdiktan sonra da krem sürüp gümüş kapak takın göğüs ucu yaralariniz olmasın..