34 haftalık hamileyim hiç bir agrım sancım yoktu gece 2 gibi tuvalete kalktım idrardan önce akıntı gibi ama akıntı olmayan renksiz kokusuz bi su aktı ama az akıntı sanıp uyudum 4te tekrar kalktım bu sefer aynı şekil ama biraz daha fazla su geldi ve çamaşırım normale göre fazla ıslaktı 4ten beri uyumuyorum ara ara tuvalete gidiyorum damla damla geliyor acaba su gelmesi böyle bisey mi erken değil mi böyle bir durum yaşayan var mı