Prensannesiiiiiii Bizimde son 13 hiç bir belirti yok nstde sancı yok bugün kalktım temizlik yapmaya başladım sabahtandir hiç oturmadım bende ne zaman gelecek merak içerisindeyimm
Gul_Baharr Gul-18 teşekkür ederim dahan ne gelen var ne giden yarın öatı muaynem yapılacak bakalım hayırlısı
Gul-18 Gul_Baharr bana suyun az diyolarlar bebeğin hareketlerini takip et diyip eve gonderiyilar anlamadim
Gul-18 Gul_Baharr cumartesi dogum yaotim şükür zor oldu ama ikimizde iyiyiz bugun taburcu olacağız darısı herekse
handemie Gul_Baharr inşallah ya dua edin sancılarım var ama nasıl takip edicem bilmiyorum sizler nasıl takip ediyorsunuz
Gul_Baharr handemie benim daha hiç sancım olmadı yaa yani hafif olup çıkıyor sancısız girip çıkıyorsa dk tutun bakın 5 dk da bire düşünce gidin hastaneye