Selam kızlar. 3. De olsa her gebelik ayrı bir tecrübe ayri bir anı. Aslında doğuma 2 gün vardi . Ama 37+6da benim kız kasiklarimdan bele vuran bir ağrı ile uyandırdı. Yürümekte bile zorluk çektim. Esim geldi saat 8de acilden giriş yapıp kadın doğuma gittik . Sancilarim çıktı. Serum taktilar sancilar daha da artti . Devlet takipliydim. Doktorum bana son dakika golü atıp dedi ki , cocuk doğumu başlatmış birde 3.sezeryan bunu ben burda gece yapamam . Biz ver elini şehir hastanesine. Oradada ebe yine 3. Sezeryan üniversiteye gidin dedi . Yani yolda dogurucam. Sonra doğruca özel hastaneye . Ozeldede takipliydim ama doğumu ozelde düşünmüyordum. Aradım artık mecbur . Dedim böyle böyle. Ben kaldım ortada . Nst çektirdi sancılar yine yüksek çıktı. Hemen gece 2 de beni acil sezeryana aldılar. Tam 38 haftada doğurdum. 2600 kilocuk bir kızım dünyaya geldi . Rabbım kimseyi bu yolda eğleemeden bir avazda kurtarsin