Merhaba kızlar çok şükür dün doğum yaptım ama o kadar zordu ki ihmaller o kadar vardı ki. Post atmıştım sarı akıntım geliyo diye, çam sakurada ki hanımefendi önce enfeksiyonum olduğunu sonra akıntı ya normal diyip geçiştirdi. Benim içim rahat değildi özele gittim meğerse suyum geliyormuş sızıntı gibi ve o sarılık yeşillikte bebeğin kakasıymış zehirlenebilirdi bebeğim. Çok şükür acil sezeryana alındım kavuştuk. Aklınız varsa çam sakuraya gitmeyin kendimi toparlayınca doktoru da şikayet edeceğim. Enfeksiyon diyip beni gönderiyor bi ilaç bile vermeden ikinci gittiğimde ise ben öyle birşey demedim diyip akıntı normal bu diyor(Rabbim kimsenin başına vermesin). Bebeğim boklu doğmuş midesine kadar yıkamışlar neyse aklıma geldikçe kötü oluyorum. Sezeryana gelirsek kesinlikle bünyeyle alakalı diye düşünüyorum ben çok zorlandım hele ilk yürüme işkence gibi umarım bebeğimde bende hemen toparlanırız. Rabbim sizlere hayırlı doğumlar nasip etsin🌺